Z badań wynika, że blisko połowa Polaków przeznacza miesięcznie na zakupy odzieży i obuwia nawet do 10% swojej pensji.* Najczęściej kupujemy te elementy garderoby, które najszybciej się zużywają. Mimo pełnych szaf, wciąż często mamy wrażenie, że nie mamy się w co ubrać. Jak kupować mądrze, by wyglądać dobrze, a ubrania służyły nam dłużej niż przez jeden sezon?
WOW Fashion powstało z potrzeby przestrzeni, której brakowało na polskim rynku - wydarzenia prestiżowego dla świadomego konsumenta. Wydarzenie zgromadziło mocno
wyselekcjonowane marki, jednych z najlepszych polskich projektantów, a projektantom umożliwiło dotarcie do szerszego grona odbiorców, pozyskanie nowych klientów a także partnerów biznesowych.
Outlety nie tylko oferują niższe ceny markowych ubrań, ale wychodzą również naprzeciw redukcji zanieczyszczeń przemysłowych i dbaniu o środowisko. Istnieją nie tylko stacjonarnie, ale też w internecie. Pozwalają na znalezienie tej jednej jedynej odzieżowej perełki. Sprawdź, czy znasz ich wszystkie zalety!
Ubiór mówi więcej, aniżeli nam się wydaje. Dlatego wysokie stanowiska – czy to w biznesie czy polityce – dyktują żelazne zasady dress code’u, który ma ogromny wpływ na nasz wizerunek oraz podświadomie komunikuje status społeczny i zawodowy.
Suknia wieczorowa czy przed kolano? A może garsonka? Kombinezon na przyjęcie czy poprawiny? Jeśli wciąż szukasz odpowiedzi na te pytania, oznacza to, że jesteś w środku sezonu weselnego. Sprawdź, jakie modowe trendy panują wśród weselników w 2019 roku.
Kobiety ceniące jakość, wygodę i styl od niedawna mogą sięgnąć po projekty nowej na polskim rynku, marki modowej O.TAKA. DNA projektów to modułowość, komfort i dualizm natury kobiecej. W najnowszej kolekcji znajdziemy głównie szykowne kroje oraz klasyczne zestawy, idealnie nadające się na spotkania biznesowe czy wizytowe wyjścia. O.TAKA to najwyższej jakości tkaniny, wykończenia i detale.
1 września 2019 na PGE Narodowym odbędzie się święto mody! A to za sprawą targów WOW Fashion. Na największym obiekcie targowym w Polsce spotka się 100 najlepszych polskich projektantów, kreatorów mody z kategorii odzież, obuwie, torby, biżuteria oraz dodatki.
Co drugi dorosły Polak nosi okulary. Zazwyczaj ma tylko jedną parę, którą kupił w salonie optycznym. Na nowe zdecyduje się tylko wtedy, kiedy zniszczą się oprawki lub szkła albo zmieni się jego wada wzroku. Rośnie też liczba zwolenników soczewek kontaktowych, także wśród mężczyzn. Najczęściej kupujemy je w Internecie i średnio wydajemy na nie 80 złotych miesięcznie.
Zdaniem Michała Lembicza polscy mężczyźni są bardzo zachowawczy w stylu ubierania, a wynika to przede wszystkim z obawy przed krytyką i wyśmianiem. Tkwią więc w niewoli mitów, które nie pozwalają im sięgnąć po takie elementy garderoby, które ich zdaniem – odbiegają od standardów “męskości”. W konsekwencji stawiają więc na sprawdzone zestawienia, ale nie dbając o fason, dopasowanie czy kolorystykę,
Podstawowych zagadnień związanych z dbałością o środowisko można uczyć dzieci już w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym –podkreślają eksperci marki Persil, która wystartowała z cyklem edukacyjnych warsztatów dotyczących ekologii w całej Polsce.
Biżuteria stanowi nieodłączny element codziennej garderoby większości zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Nosimy ją od zarania dziejów, jednak jej cel pozostaje przez wieki niezmiennie ten sam - sprawia, że czujemy się piękniej, wyraża to co chcemy przekazać o sobie światu i towarzyszy nam w najbardziej przełomowych chwilach życia.
„Mów do mnie brzydko…” - „Wziąść”, „Poszłem", „Włanczam”. Ta oryginalna słowna gra wstępna wydarzyła się naprawdę – na koszulce, na kubku, na lnianej torbie marki Nadwyraz.com. Tekst stworzył duet - Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski, którzy wzięli na celownik nasze najczęstsze błędy językowe. Postanowili walczyć z nimi humorem i... odzieżą. Przedstawiamy Wam wywiad z założycielami marki.
W dzisiejszych czasach atrakcyjny mężczyzna, to zadbany mężczyzna. Lata kiedy dbanie o siebie było niemęskie już minęły. Nawilżona skóra, wystylizowane włosy i równo przycięta broda nikogo już nie dziwi.