22 września w Muzeum Hutnictwa Cynku WALCOWNIA w Katowicach jazz spotkał się ze sztuką użytkową oraz modą, tworząc swoisty, fascynujący melanż w postaci Jazz Art Fashion Festival. O tegorocznej edycji, genezie powstania Festiwalu oraz planach na przyszłość rozmawialiśmy z Organizatorami tego wydarzenia.
Objęliśmy patronatem medialnym Jazz Art Fashion Festival 2018. To święto koneserów muzyki, sztuki i mody odbędzie się już 22 września w katowickim Muzeum Hutnictwa Cynku WALCOWNIA.
4 lipca do księgarni trafi nowa książka wydawnictwa Wielka Litera. Powieść "Stany małżeńskie i pośrednie" Doroty Kassjanowicz zapowiada się jako jedna z ciekawszych pozycji wydanych w tym roku - traktujących o kobietach tak po prostu, codziennie, zwyczajnie, ale w sposób daleki od nudy.
Mamy przyjemność objąć ją naszym patronatem.
28 listopada br. odbędzie się Wielka Gala Finałowa, będąca podsumowaniem ogólnopolskich plebiscytów Kobieca Marka Roku i Męska Marka Roku. Uroczystość będzie miała miejsce w eleganckich wnętrzach Pałacu Prymasowskiego w Warszawie. Podczas wydarzenia wręczone zostaną nagrody dla liderów rynku wyróżnionych tytułem Kobieca Marka Roku oraz Męska Marka Roku.
Kobieca Marka Roku – Klasa i Styl to ogólnopolski projekt, w którym wyróżniane, nagradzane i promowane są najwyższej jakości produkty, a także najlepsze usługi i wyjątkowe rozwiązania stworzone specjalnie z myślą o kobietach. Woman Magazine objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Akcja „Strefa Zdrowia Muszynianki” ma na celu edukację dzieci oraz ich opiekunów w zakresie Life Balance – by wiedzieli jak dbać o fizyczną i duchową sferę życia, jak funkcjonować w zgodzie z naturą, jak odróżniać jedzenie zdrowe – od tego niezdrowego.
"Love&Care", czyli: Kochaj, Przytulaj, Wspieraj, Szanuj, Pomagaj, Ucz, Troszcz się, Doceniaj, Akceptuj, Słuchaj – to kampania społeczna, której celem jest propagowanie pozytywnych emocji, jakie powinniśmy pielęgnować w rodzinie od najmłodszych lat. Skierowana jest głównie do rodziców małych dzieci, ale nie tylko;) Organizatorem akcji jest firma Global Cosmed Group, właściciel marki Bobini Baby.
"Weight Balance" to kampania społeczno-edukacyjna, propagująca zdrowy tryb życia, w tym zwłaszcza właściwe nawyki żywieniowe; uwrażliwiająca na problem nadwagi i otyłości w Polsce i ucząca jak jej zapobiegać oraz z nią walczyć. Partnerami akcji są Centrum Leczenia Otyłości oraz Fundacja na Rzecz Walki z Otyłością.
„Życie ma smak” – to akcja skupiająca się wokół jedzenia i emocji. To zapisywanie wspomnień w postaci kulinarnych przepisów. Bo nasze wspomnienia mają smak i zapach! Ważnym i inspirującym momentom w życiu każdego towarzyszy jedzenie. Z podróży najchętniej przywozimy nowe smaki, by podzielić się nimi z najbliższymi.