WomanMagazine.pl

BOBINI BABY Z AKCJĄ Love&Care

W marcu ruszyła kampania społeczna Love&Care, której organizatorem jest Firma Global Cosmed Group, właściciel marki Bobini Baby. Jej głównym założeniem jest propagowanie pozytywnych emocji, jakie powinniśmy pielęgnować w rodzinie od najmłodszych lat. Najważniejsze zasady Love&Care: Kochaj, przytulaj, wspieraj, słuchaj, rozmawiaj…

Standard Post with Image

Skąd pomysł na Love&Care?

Specjaliści uważają, że dzieci wychowane w atmosferze ciepła i szacunku, w domu, w którym okazuje się pozytywne uczucia, nie mają problemu z wyrażaniem emocji w późniejszych etapach ich życia. Im więcej miłości i pozytywnych doznań w rodzinie, tym lepiej młody człowiek rozwija się i funkcjonuje w przyszłości.  

 

Jak mówi Erna Grońska-Petniak – Koordynator ds. PR w firmie Global Cosmed Group – Akcja Love&Care daje możliwość zwrócenia uwagi na najważniejszy aspekt ludzkiego życia na emocje, których z różnych przyczyn coraz mniej okazujemy w życiu codziennym. Jej założenia doskonale korelują z naszą marką Bobini Baby, czyli z produktami przeznaczonymi dla niemowląt i dzieci. Przez dotyk podczas pielęgnacji i kąpieli rodzice nawiązują więź z maleństwem, a to pierwszy z wielu ważnych kroków do budowania relacji.

Love&Care  propaguje rodzicielstwo bliskości i miłości. Zależy nam na przekazywaniu wiedzy o tym, że uczucia okazywane od najmłodszych lat (również w życiu płodowym) procentują w przyszłości. Mały człowiek wychowany w atmosferze ciepła, zrozumienia lepiej radzi sobie w późniejszym życiu: czuje się kochany, szuka wsparcia i wiedzy u rodziców, jest świadomy swojej wartości. Oczywiście agresja, brak szacunku, zastraszanie działają przeciwnie i o tym chcemy mówić – dodaje Erna Grońska-Petniak z Global Cosmed Group.

 

Założenia akcji

Jednym z głównych założeń akcji Love&Care jest edukacja. Dzięki współpracy marki Bobini Baby z ekspertami z Wydawnictwa Lekarskiego PZWL, pediatrami, psychologami dziecięcymi i rodzicami tworzone będą merytoryczne artykuły i porady, a wszystko po to, aby zaoferować najlepszą i sprawdzoną wiedzę na temat pielęgnacji, wychowania i  zdrowia fizycznego oraz psychicznego dzieci.

Kolejnym ważnym aspektem akcji Love&Care jest aktywizowanie społeczności skupionej wokół marki Bobini Baby.  A to wszystko dzięki wsparciu mediów, organizacji konkursów, angażujących odbiorców, wspólnemu tworzeniu Dekalogu Miłości Love&Care, czy komponowaniu autorskich kołysanek. To tylko część zaplanowanych działań w trakcie długofalowej kampanii Love&Care.

Więcej szczegółów na stronie www.bobini.pl/Love-Care oraz na Fanpage’u FB/LoveAndCare.

 

Podobne artykuły

PRZYKAZANIA DZIECIĘCEJ MIŁOŚCI (Love&Care)

W domach szczęśliwych rodziców panują określone zasady. Oni wiedzą, że nie tylko podstawowe potrzeby dziecka należy zaspokoić – to nie wystarcza, jeśli chcemy, aby rozwój dziecka przebiegał prawidłowo! Na szczęście z pomocą nadchodzi Bobini z akcją Love&Care i zasadami miłości rodziców do dzieci, które mają przypominać o istocie bezwarunkowego uczucia.

Czytaj więcej

KOCHAJ I TROSZCZ SIĘ! CZYLI O AKCJI LOVE&CARE

„Love and care!” – tak marka Bobini Baby zachęca do przyłączenia się do akcji dla świeżo upieczonych rodziców. Love&Care to jednak dużo więcej niż zwykłe hasło. To pomoc i zwrócenie uwagi na najważniejsze potrzeby małego dziecka, w trosce o jego prawidłowy rozwój, który trzeba wspierać nieustannie już od chwili narodzin!

Czytaj więcej