Empik, Wedel i Omenna Fundation wspierają edukację najmłodszych. Akcja „#Każdy plakat pomaga” to projekt, który ma na celu szczególne wsparcie uczniów z polskich domów dziecka. Dostęp do edukacji podczas trwającej pandemii i przymusowej izolacji negatywnie płynął na podopiecznych takich placówek, gdzie nauka odbywała się w dużo cięższych warunkach.
Empik jest odpowiedzialny za platformę sprzedażową dla plakatów, a E.Wedel podjął współpracę z cenionym ilustratorem, Janem Kallwejtem, Omenaa Foundation zajmie się zakupem laptopów dla dzieci.
– Jesteśmy pewni, że wykształcenie jest trampoliną do szczęścia i dobrego życia. Dlatego wspólnie z Omenaa Foundation oraz marką Empik dążymy do tego, aby każde dziecko miało możliwość edukacji zdalnej. Już dziś chcemy jak najlepiej przygotować wychowanków domów dziecka na powrót do nauki we wrześniu. Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji, dzięki której możemy przyczynić się do lepszego jutra młodego pokolenia – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager w E.Wedel.
W ramach niezwykłej akcji powstało sześć plakatów, które przedstawiają różne historie związane z marką E.Wedel i działalnością Omenna Fundation.
Tytuły plakatów to:
• „Moc edukacji”
• „Jak powstaje słodka przyjemność?”
• „Sekret ziarna z Ghany”
• „Chłopiec na zebrze”
• „Czekoladowa Warszawa – w blasku księżyca”
• „Czekoladowa Warszawa – w blasku słońca”
To kolejna inicjatywa marek, które wspierają dzieci w potrzebie. Empik od wielu lat wspiera edukację najmłodszych, szczególnie teraz jest to ważne, gdy szkoły funkcjonują na nowych zasadach, a uczniowie muszą sprostać nowym zadaniom. Natomiast Od 2018 roku E.Wedel i Omenaa Mensah działają na rzecz budowania szkół w Ghanie. Z kolei E.Wedel regularnie współpracuje z cenionymi artystami, m.in. Leonetto Capiello, Mają Berezowską, czy Zofią Stryjeńską.
Plakaty dostępne są na oficjalnie stronie Empiku https://www.empik.com/kazdy-plakat-pomaga