WomanMagazine.pl

Maffashion: Jestem otwarta i lubię kombinować z makijażem. Moda jest po to, by nią się bawić

Julia Kuczyńska słynie z eksperymentowania z makijażem, choć dla niej niestandardowe wykorzystanie kolorowych kosmetyków jest czymś naturalnym. Przygotowała właśnie dwa zestawy produktów do makijażu. Pozwalają one stworzyć looki city i glamour. Pierwszy z nich stawia na naturalność, drugi dedykowany jest na specjalne okazje.

Standard Post with Image

Limitowana kolekcja Make-up Box’ów by Maffashion dostępna jest w perfumeriach Douglas i sklepie internetowym sieci.

– Jeden box tak jak nazwa mówi jest bardziej glamour, czyli możemy tam znaleźć kosmetyki, dzięki którym ten make-up zrobimy bardziej wyrazisty i podkreślimy swoje piękno na specjalne okazje. A drugi, City, czyli ten codzienny, bardziej naturalny, dzięki któremu uzyskamy naturalniejszy efekt. – mówi Maffashion.

W boxie w stylu miejskim znalazły się dyscyplinujący żel do brwi, rozświetlacz, nadający skórze promienny blask oraz wypełniający i nawilżający błyszczyk, podkreślające piękno każdej kobiety na co dzień. Na specjalne okazje powstał zestaw wieczorowy, akcentujący oczy  i usta, składający się z palety cieni, spektakularnie dodającej rzęsom objętości maskary oraz satynowej pomadki, w zdecydowanym kolorze.

– Kolorystyka jest zbliżona do tego, co preferuję od dawna, czyli są to kolory ziemi. Oczywiście pojawia się też rozświetlacz, troszeczkę jróżu, ale wszystko tworzy razem piękną taflę kolorystyczną. Rozświetlacz jest delikatny, tworzy muśnięcie słońca i dodaje trochę kolorytu. Do tego jest tusz do rzęs i pomadka w takim dosyć mocnym, wyrazistym odcieniu – wyjaśnia Maffashion.

Jak podkreśla influencerka styl miejski i glamour przenikają się u niej. Zależą bardziej od jej aktualnego nastroju niż od okazji.

–  Jeśli chodzi o kolorystykę, to nie jest najistotniejsze, liczy się tak naprawdę fason. Nie mam jakichś swoich upodobań stricte kolorystycznych. Jestem bardzo otwarta i lubię kombinować, lubię próbować nowych rzeczy, więc chyba taka też jest moda, by nią się bawić – podkreśla.

Wiele osób zauważa u Mafasshion skłonność do eksperymentowania, jednak dla niej próbowanie niestandardowych rozwiązań jest czymś naturalnym.

– Dla mnie od zawsze istniała taka możliwość, że bronzer można użyć jako cień do powiek, jako nawet można sobie wykonturować nim usta, użyć go do brwi, więc dla mnie nie jest to nic innowacyjnego. I np. nawet ostatnio pokazałam właśnie jak za pomocą błyszczyka, który jest taki lekko opalizujący, różowy, make-up oka i ust. I dziewczynom się to spodobało – zauważa.

Jej sekretem jest dobrze dobrany podkład i podkreślone brwi.

– Musi być podkład, który nie pozostawia efektu maski, ale to też nie zawsze, bo potrafię też wyjść bez podkładu. Muszą być podkreślone brwi, bez nich się nie ruszę z domu. Mogę nie być w ogóle pomalowana, ale brwi muszą być zaakcentowane – wyjaśnia Maffashion.

Marka Douglas zdecydowała się zaprosić Julię Kuczyńską do współpracy, ponieważ na co dzień inspiruje tysiące dziewczyn, dodając im pewności siebie, pokazując, że najważniejsze to przede wszystkim być wierną sobie.

Podobne artykuły

Botox - jak się do niego przygotować?

Zmarszczki mimiczne mogą być poważnym problemem. Teraz można się go pozbyć – wybierz botox! Ze względu na swoją specyfikę zmarszczki mimiczne są niemalże niemożliwe do usunięcia z wykorzystaniem popularnych kosmetyków. Jest jednak sposób na ich usunięcie – to botox, czyli inaczej toksyna botulinowa, z której skorzystamy w profesjonalnych gabinetach medycyny estetycznej.

Czytaj więcej

REKLAMA JEST KOBIETĄ, CZYLI FEMVERTISING

Femvertising to reklama i komunikacja skierowana do kobiet. Uwzględnia ich potrzeby i oczekiwania wobec marek. Jest konsekwencją zmian społecznych i cały czas rosnącego udziału kobiet w decyzjach zakupowych. Z badań Ernst&Young wynika, że w 2028 roku kobiety będą kontrolowały 75% wydatków!

Czytaj więcej