WomanMagazine.pl

Bleuet czyli chaber (wywiad)

Bleuet to zamknięty w kremach luksus, którego potrzebuje każda kobieta. Marka elegancka, ale dostępna dla wszystkich. Dziś na łamach Woman Magazine rozmawiamy z Barbarą Lenart, właścicielką Bleuet Naturel.

Standard Post with Image

Woman Magazine: Marka Bleuet Naturel niedawno weszła na rynek, czy dzięki niej spełniła Pani swoje marzenia i zrealizowała cel życiowy?

Barbara Lenart: Stworzenie czegoś swojego i niepowtarzalnego było moim marzeniem od dziecka. Długo szukałam odpowiedzi, co w pełni by mnie usatysfakcjonowało. Jak każda kobieta interesuję się tematyką kosmetyki, dlatego postanowiłam rozwijać się w tym kierunku.

 


WM: Jaka idea przyświecała Pani w momencie tworzenia marki Bleuet?

BL: Chciałam stworzyć markę elegancką, na wysokim poziome, ale dostępną dla wszystkich. Wiele zagranicznych firm winduje ceny bardzo wysoko. Uważam, że w swoich kremach zamknęłam nie tylko bardzo dobre składniki aktywne, ale również trochę luksusu, którego potrzebuje każda kobieta, a na który nie wszystkie stać.


WM: Dla kogo decydowane są kosmetyki marki Bleuet?

BL: Kosmetyki Bleuet dedykowane są dla wszystkich, a zwłaszcza tych, którzy mają świadomość tego, jak wygląda rynek kosmetyczny i chcą otrzymać bardzo dobry jakościowo produkt w przystępnej cenie.


WM: Co jest w nich wyjątkowego?

BL: Naturalne kosmetyki, które udało nam się stworzyć, nie uczulają i działają, co jest priorytetem w tej dziedzinie! Wyciągnęliśmy z ekstraktów kwiatów i owoców to, co w nich najlepsze i zamknęliśmy w słoiczku. Dzięki wielu próbom laboratoryjnym uzyskaliśmy produkt naturalny, a jednocześnie skuteczny.


WM: Gdzie można spotkać Państwa kosmetyki?

BL: Obecnie prowadzimy sprzedaż internetową, bardzo często pojawiamy się na licznych targach kosmetycznych i ekologicznych. Kremy można spotkać również w certyfikowanych sklepach ekologicznych.


WM: Czy planuje Pani rozwój marki o kolejne kosmetyki?

BL: Po pierwszym sukcesie i pozytywnej opinii konsumentów chcemy rozwijać się nadal i już pracujemy nad kolejnymi produktami.

 

WM: Bardzo dziękujemy za rozmowę i życzymy dalszych sukcesów! ;)

 

Podobne artykuły

„Wakacje na Bali”, czyli naturalne kosmetyki marki HAGI

Jak złapać chwilę oddechu i świeżości w środku lata? Może dzięki zapachom: trawy cytrynowej, wanilii, grapefruita, szałwii i cedru - zamkniętym w wysokiej jakości naturalnych produktach..? Przedstawiamy Wam cudowną serię marki Hagi – „Wakacje na Bali”.

Czytaj więcej

REKLAMA JEST KOBIETĄ, CZYLI FEMVERTISING

Femvertising to reklama i komunikacja skierowana do kobiet. Uwzględnia ich potrzeby i oczekiwania wobec marek. Jest konsekwencją zmian społecznych i cały czas rosnącego udziału kobiet w decyzjach zakupowych. Z badań Ernst&Young wynika, że w 2028 roku kobiety będą kontrolowały 75% wydatków!

Czytaj więcej