Rosnąca wśród Polaków popularność wysokiej jakości produktów bez konserwantów, bez glutaminianów, naturalnych, o wyjątkowych walorach smakowych, które coraz częściej pojawiają się w różnych sieciach sklepowych na terenie całego kraju, stała się motorem napędowym do podjęcia kolejnej współpracy firmy Greek Trade z Biedronką.
Pasty Athina Mezedes, które marka wprowadziła na półki Biedronki, w ramach kampanii "Kuchnia śródziemnomorska", to tylko część szeroko zakrojonego planu sprzedażowego firmy zaplanowanego na 2018 rok. Wykonane są według greckich receptur z oryginalnego sera feta, połączone
z dojrzewającymi w południowym słońcu warzywami i aromatycznym oregano.
Wyjątkowy smak, konsystencja produktów oferowanych przez Greek Trade zdobyły już rzesze wiernych konsumentów. Firma nieustannie pracuje nad unowocześnianiem procesów produkcji, modernizacją zakładu, poszerzaniem kwalifikacji zespołu, urozmaicaniem receptur oraz rozszerzeniem sieci dystrybucji swoich wyjątkowych produktów.
- Współpraca Greek Trade z Biedronką wynika z wysokiej jakości naszych produktów - mówi Marzena Lewocha, Dyrektor Zarządzająca Zakładem Produkcyjnym Greek Trade Sp. z o.o. - Mamy odpowiednie zaplecze surowców oraz przykładamy dużą wagę do procesów produkcyjnych, aby spełniały wszelkie normy - dodaje.
Athina Mezedes to wyjątkowa linia produktów, których głównym składnikiem jest certyfikowany ser feta sprowadzany z Grecji.
Śródziemnomorskie pasty są idealną przekąską dla wszystkich, którzy cenią sobie wyjątkowy smak
i wysoką jakość produktów. Ponadto mają szerokie zastosowanie w codziennie przygotowywanych potrawach. Idealnie pasują do kanapek, sprawdzą się w formie dipu do krakersów lub jako nadzienie do naleśników i tortilli, można je również wykorzystać zamiast pesto do makaronu. Znajdują zastosowanie zarówno na ciepło, jak i na zimno.