WomanMagazine.pl

Klienci Biedronki docenili pasty Helcom Naturalnie

Pasty warzywne Helcom Naturalnie pojawiły się w dyskontach sieci Biedronka w lipcu tego roku. Wpisały się tym samym w cieszący się coraz większym zainteresowaniem trend produktów naturalnych, który jest przejawem dbałości o zdrowy styl życia dla wszystkich konsumentów.

Standard Post with Image

- Do sieci Biedronka wprowadziliśmy trzy nowe smaki past warzywnych: słonecznikową z pomidorami i curry, z czerwonej fasoli i soczewicy oraz bakłażanową z suszonymi pomidorami. Cieszymy się, że 95% z nich zniknęło z półek w ciągu zaledwie trzech tygodni. Ciągle pracujemy nad kolejnymi propozycjami z myślą o klientach, którzy dokonują świadomego wyboru produktów podczas zakupów – mówi Klara Wachowska, Zastępca Dyrektora ds. Współpracy z Sieciami.

Polski konsument poszukuje artykułów spożywczych bez konserwantów i barwników - pasty Helcom Naturalnie spełniają te oczekiwania. Dodatkowo zawierają naturalne składniki i są produktami bezglutenowymi. To również idealne rozwiązanie dla wegan i wegetarian.

- Z myślą o coraz bardziej wymagającym rynku przeprowadziliśmy w firmie audyt bezpieczeństwa oraz jakości produkowanej żywności i otrzymaliśmy certyfikat prestiżowego systemu kontroli jakości BRC dla przedsiębiorstw, które działają w sektorze przemysłu spożywczego i tych, które wytwarzają marki własne – dodaje Klara Wachowska.

Podobne artykuły

Pasty Helcom Naturalnie w Biedronce!

16 lipca rozpoczęła się nowa akcja w sieci sklepów Biedronka. Jeden z najpopularniejszych dyskontów spożywczych w Polsce coraz chętniej promuje zdrowy styl życia. Po raz pierwszy na półkach około 3000 sklepów Biedronki pojawią się pasty warzywne Helcom Naturalnie w trzech wyjątkowych smakach – bakłażan z suszonymi pomidorami, słonecznik z pomidorem i curry, czerwona fasola i soczewica.

Czytaj więcej

Sukces orientu w kuchni, czyli Greek Trade naturalnie

W 2015 roku Greek Trade Sp. z o.o. po raz jedenasty został zdobywcą Gazeli Biznesu. Wstępna ocena bieżącego roku wskazuje, iż firma osiągnie 5% wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku. Jaki jest sekret tak dobrych wyników firmy stawiającej na zdrowy styl życia?

Czytaj więcej