WomanMagazine.pl

Athina nowym partnerem akcji Życie ma Smak

Marka produktów spożywczych Athina została kolejnym partnerem akcji "Życie ma smak".

Standard Post with Image

Kolejny partner dostrzegł potencjał, jaki niesie ze sobą akcja "Życie ma smak". Jej zamysł opiera się nie tylko na dzieleniu przepisami opartymi między innymi o zdrowe i naturalne artykuły spożywcze. Bazuje również na budowaniu silnej społeczności, która rozpropaguje przedsięwzięcie wśród tych osób, które w jedzeniu dostrzegają energię, emocje i radość.

Produkty marki Athina świetnie wpisują się w tę ideę. Skierowane są do wszystkich, których myśli skierowane są w kierunku greckich klimatów i uwielbiają tradycyjne śródziemnomorskie smaki.

Celem akcji jest gromadzenie wyjątkowych przepisów kulinarnych przez pasjonatów gotowania, które powstały podczas ważnych lub inspirujących momentów w ich życiu oraz dostarczanie kuchennych inspiracji przez samych partnerów akcji. Uczestnicy dzielą się pozytywnymi emocjami i energią, które towarzyszą każdemu z nas podczas gotowania. Mogą wziąć w niej udział zarówno osoby doświadczone, jak i dopiero uczące się sztuki kulinarnej. Ważne, by dania przyrządzane były z sercem i pasją.

 

Podobne artykuły

KOCHAJ I TROSZCZ SIĘ! CZYLI O AKCJI LOVE&CARE

„Love and care!” – tak marka Bobini Baby zachęca do przyłączenia się do akcji dla świeżo upieczonych rodziców. Love&Care to jednak dużo więcej niż zwykłe hasło. To pomoc i zwrócenie uwagi na najważniejsze potrzeby małego dziecka, w trosce o jego prawidłowy rozwój, który trzeba wspierać nieustannie już od chwili narodzin!

Czytaj więcej

JAK NARODZINY DZIECKA WPŁYNĄ NA NASZE ŻYCIE?

To pytanie, które zadaje lub zadawała sobie każda z nas. Z niektórych zmian nie zdajemy sobie sprawy a wielu z nich się nie spodziewamy, bo oczywiście nie da się przewidzieć wszystkiego.

Czytaj więcej