"Weight Balance" to kampania społeczno-edukacyjna, propagująca zdrowy tryb życia, w tym zwłaszcza właściwe nawyki żywieniowe; uwrażliwiająca na problem nadwagi i otyłości w Polsce i ucząca jak jej zapobiegać oraz z nią walczyć. Partnerami akcji są Centrum Leczenia Otyłości oraz Fundacja na Rzecz Walki z Otyłością.
Nasza redakcja, objęła akcję patronatem medialnym. Mamy nadzieję, że wspólnie przyczynimy się do zatrzymania rozprzestrzeniania się otyłości wśród Polek i Polaków.
Więcej szczegółów o kampanii Weight Balance znajdziecie na: www.weightbalance.pl oraz profilu FB (www.facebook.com/AkcjaWeightbalance).
W marcu ruszyła kampania społeczna Love&Care, której organizatorem jest Firma Global Cosmed Group, właściciel marki Bobini Baby. Jej głównym założeniem jest propagowanie pozytywnych emocji, jakie powinniśmy pielęgnować w rodzinie od najmłodszych lat. Najważniejsze zasady Love&Care: Kochaj, przytulaj, wspieraj, słuchaj, rozmawiaj…
Dziś rozpoczyna się Międzynarodowy Tydzień Bliskości. Obchody światowe potrwają do 7 października. Międzynarodowy Tydzień Bliskości to święto stworzone przez organizację BabyWearing International Inc. Głównym celem tego wydarzenia jest propagowanie noszenia dzieci w chustach i nosidłach miękkich.